lunes, 22 de septiembre de 2008

~...Sobre mi...~

Punt de llibre
Com el meu nom indica sóc un punt de llibre. Actualment estic estudiant de valent per poder treballar de gran en alguna novel.la de gran èxit o fins hi tot en algun clàssic de la literatura. Encara que sembli una professió ven fàcil, en realitat no ho és. Per desgracia, la feina de punt de llibre s'està reduint amb el pas del temps: els clients que llegeixen van disminuint poc a poc i cada vegada esta més de moda allò de "doblegar una mica la pàgina" o de "fer un senyal on m'havia quedat" o d'utilitzar un simple tros de paper mal tallat o qualsevol altre cosa per substituir la nostra feina. Per aquests motius, les places de punt de llibre cada vegada són més escasses i casi sempre aconsegueixen treball els que són més originals, bonics o els que tenen frases divertides o ingenioses.
Una vegada el meu pare em va explicar que el millor de ser punt de llibre és que podies llegir les pàgines que marcaves dels teus clients i que fins i tot podies llegir més, sempre i quan t'enrecordesis de la pàgina on estaves per poder-hi tornar després. Això em va donar més ganes de començar a treballar, però sé que em tindré que esperar i estudiar si vull arribar lluny. Mentrestant he creat aquest blog per poder compartir el goig de llegir amb tots vosaltres.

No hay comentarios: